MOKSLEIVIŲ AKADEMIJA
Jeigu organizuojate savo ugdymo įstaigoje atvirų durų dieną ir norite pasikviesti Kolpingo kolegijos dėstytojus, kviečiame susisiekti !
Siunčiant užklausą prašome nurodyti pageidaujamos edukacijos pavadinimą, planuojamą datą ir laiką, numatomą trukmę, klasę (11-12 kl.).
Maksimalus dalyvių skaičius iki 30 asmenų. Informuojame, jog vizitai – filmuojami / fotografuojami viešinimo tikslais
Dėl edukacijų kviečiame kreiptis el. paštu: [email protected]
| Edukacijos pavadinimas, trukmė, lektorius | Trumpai apie edukaciją |
| „Mūsų pareigos“ (1–2 ak. val.)
Lektorius – Vytautas Kirka: Socialinės politikos specialistas, viešojo administravimo doktorantas, VšĮ Kolpingo kolegijos direktorius. Turi ilgametę patirtį vaikų gerovės ir vaikų teisių srityje. |
Edukacinio užsiėmimo metu ugdomas moksleivių teisinis sąmoningumas, moksleiviai supažindinami ne tik su jų teisėmis, bet ir pareigomis. Priklausomai nuo jų amžiaus, antroje užsiėmimo dalyje vyksta kūrybinis užsiėmimas arba diskusija. |
| „Kaip susidraugauti su savo emocijomis“ (1-2 ak. val.)
Lektorė – dr. Ramunė Bagdonaitė-Stelmokienė: veda pozityvios tėvystės mokymus šeimų akademijoje, skaito paskaitas vaikų gerovės ir socialinės apsaugos bei socialinio darbo vadybos studentams, turi ilgametę socialinio darbo patirtį su šeimomis ir vaikais. |
Edukacijos metu ugdomi moksleivių emocijų valdymo įgūdžiai. Aptariama, kam reikalingos emocijos, kokios jos yra. Grupėje moksleiviai atpažinti ir įvardinti savo jausmus, aiškinamasi, kokios ir kur konkrečiai jaučiamos emocijos, iš kur jos kyla. Taip pat ugdomi moksleivių gebėjimai atvirai kalbėtis apie savo jausmus, neigti ir neužspausti jausmų, o juos tinkamai atskleisti, įvardinti ir išreikšti priimtinais būdais. |
| „Kaip suprasti ir priimti skirtumus?“ (1–2 ak. val.)
Lektorė – Vitalija Kazragienė: Socialinio darbo praktikė, VšĮ Kolpingo kolegijos dėstytoja. Dirba socialinės integracijos srityje su įvairiomis socialinėmis grupėmis. Sukaupusi didelę pedagoginio ir socialinio darbo su vaikais patirtį. |
Edukacija skirta ugdyti sąmoningumą ir empatiją, kuri yra būtina sąlyga, siekiant ugdyti tapatumo saugo ir toleranciją. Užsiėmimų metu taikomi interaktyvūs metodai, kurie parenkami pagal moksleivių amžių ir dalyvaujančios grupės specifiką. Metodai yra nukreipti į ugdymą per empirinį patyrimą. |
| „Savirefleksijos grožis kasdienėje veikloje“ (1–2 ak. val.)
Lektorė – Evelina Gečaitė. Multidimensinės šeimos terapijos specialistė, VšĮ Kolpingo kolegijos lektorė.
|
Edukacija skirta moksleiviams įgyti žinių apie savirefleksijos naudą, jos taikymą kasdienybėje, susiduriant su gyvenimo iššūkiais bei pasirinkimais. Užsiėmimo metu moksleiviai turės galimybę įgyti ne tik teorinių žinių, bet ir praktinių įgūdžių, kurie gali pagerinti gebėjimus veiksmingai valdyti savo emocinio atsako mechanizmus ir siekti sėkmingų rezultatų ateityje. |